KLASICKÉ VOZIDLÁ

Zážitok z jazdy v klasickom vozidle sa ani náhodou nedá zameniť s jazdou dnešnými autami.
Nostalgia, ktorá Vás pri nasadnutí do takéhoto vozidla okamžite dostane Vám ihneď vyčarí úsmev na tvarí a nabudí pozitívnou energiou.
Aj u nás ju môžete nájsť v niektorom z prvých exemplárov, ktorými už disponujeme v našom showroome Centra Mobility. 

Príďte si ich obrzieť a zaspomínať si na staré dobré časy. 
Možno sa Vám niektoré z nich tak zapáči, že s ním budete chcieť hneď aj odísť.

 

 


 

LEGENDY PRAVÉHO OFF-ROADU

 

Defender - nestarnúca legenda

KDE SA TO CELÉ ZAČALO

Sériu I modelu Land Rover uviedla spoločnosť Rover Company na trh 30. apríla 1948. Tento model sa vyrábal zo zliatiny hliníka a horčíka s názvom Birmabright, ktorá bola pozostatkom z vojnovej leteckej výroby, pretože používanie ocele bolo prísne obmedzené.

DIZAJNOVÉ DETAILY

Na mriežke chladiča možno nájsť dizajn prvého modelu a grafika HUE 166 pripomína tabuľku s evidenčným číslom prvého predsériového modelu Land Rover. Unikátny zelený lak Grasmere Green je prispôsobený charakteristickému zelenému odtieňu Land Rover. Látkové sedadlá Almond pripomínajú interiér modelu Huey a originálny znak Land Rover je poctou série I.

LIMITOVANÁ EDÍCIA HERITAGE

Edícia Heritage sa inšpirovala modelmi Land Rover série I. Je jednou z troch limitovaných edícií modelu Defender, pričom každá oslavuje iný prvok charakteru a histórie značky Land Rover. Počet kusov tohto zberateľského vozidla, v ktorom sa spájajú originálne dizajnové prvky s moderným komfortom, je prísne obmedzený.

 

V lete nás navštívila prvá ozajstná legenda z roku 1981. Spolu s ďalšími našimi vozidlami tohto off-road modelu tvorí ucelenú zbierku, ktorá umožňuje nahliadnuť do generačnej evolúcie až po súčasnosť. Túto nestárnúcu klasiku vo vojenskom prevedení, spolu s ďalšou generáciou si môžete prísť obzrieť do nášho showroomu značky Land Rover.

 

OFFROADOVÉ KLASIKY V NAŠOM SHOWROOME

defender klasik

 

 

 


 

ŠPORTOVÉ KLASIKY

JAGUAR XK (X150)

Druhá generácia modelu XK s označením X150 bol prvýkrát predstavený verejnosti v roku 2005 na autosalóne IAA vo Frankfurte nad Mohanom, kde bol vystavovaný iba v prevedení coupé. Kabriolet, tradične nazývaný Convertible, mal premiéru až o rok neskôr na autosalóne v Detroite, hoci obe vozidlá boli vyvíjané spoločne. V tom istom roku sa nové XK dostalo do výroby. . Vozidlo v oboch karosárskych variantách poskytuje priestor pre dvoch cestujúcich vpredu a dvom pasažierom na zadných menších pohotovostných sedačkách.

BMW 850Ci

Na vtedajších cestných testerov patrične zapôsobilo. Ako napísal Wolfgang König vo vydaní 3/93 nemeckého automobilového magazínu auto motor und sport , 850CSi bol „jednoznačne vo vlastnej lige“ a „vstupuje medzi skutočne športové autá svetovej triedy“. Pri porovnaní BMW s ďalšími dvoma známymi 12-valcovými kupé bol jeho verdikt jednoznačný: „Naším horúcim tipom z tohto 12-valcového tria je BMW 850CSi“.


 

JAGUAR XK
 CABRIOLET

​​​

 

BMW
850Ci

​​​​​

 

Mercedes-Benz 
AMG GT 4, V8 Biturbo, GTS 510 PS

 

BMW M6 F13
COUPÉ

BMW M6 E63
COUPÉ

 

Porsche 
911 Coupé
Carrera

 

​​Mercedes-Benz
SL, 350,
Cabrio

 

​​​​​BMW 
M6
Individual

 

 



KLASICKÉ VOZIDLÁ FIAT

fiat klasicke

 

KLASICKÉ VOZIDLÁ ŠKODA

škoda klasicke

 


 

GENERAČNÁ EVOLÚCIA DEFENDRA

Fotogaléria