KLASICKÉ VOZIDLÁ

Zážitok z jazdy v klasickom vozidle sa ani náhodou nedá zameniť s jazdou dnešnými autami.
Nostalgia, ktorá Vás pri nasadnutí do takéhoto vozidla okamžite dostane Vám ihneď vyčarí úsmev na tvarí a nabudí pozitívnou energiou.
Aj u nás ju môžete nájsť v niektorom z prvých exemplárov, ktorými už disponujeme v našom showroome Centra Mobility. 

Príďte si ich obrzieť a zaspomínať si na staré dobré časy. 
Možno sa Vám niektoré z nich tak zapáči, že s ním budete chcieť hneď aj odísť.

 

 


 

LEGENDY PRAVÉHO OFF-ROADU

 

Defender - nestarnúca legenda

KDE SA TO CELÉ ZAČALO

Sériu I modelu Land Rover uviedla spoločnosť Rover Company na trh 30. apríla 1948. Tento model sa vyrábal zo zliatiny hliníka a horčíka s názvom Birmabright, ktorá bola pozostatkom z vojnovej leteckej výroby, pretože používanie ocele bolo prísne obmedzené.

DIZAJNOVÉ DETAILY

Na mriežke chladiča možno nájsť dizajn prvého modelu a grafika HUE 166 pripomína tabuľku s evidenčným číslom prvého predsériového modelu Land Rover. Unikátny zelený lak Grasmere Green je prispôsobený charakteristickému zelenému odtieňu Land Rover. Látkové sedadlá Almond pripomínajú interiér modelu Huey a originálny znak Land Rover je poctou série I.

LIMITOVANÁ EDÍCIA HERITAGE

Edícia Heritage sa inšpirovala modelmi Land Rover série I. Je jednou z troch limitovaných edícií modelu Defender, pričom každá oslavuje iný prvok charakteru a histórie značky Land Rover. Počet kusov tohto zberateľského vozidla, v ktorom sa spájajú originálne dizajnové prvky s moderným komfortom, je prísne obmedzený.

 

V lete nás navštívila prvá ozajstná legenda z roku 1981. Spolu s ďalšími našimi vozidlami tohto off-road modelu tvorí ucelenú zbierku, ktorá umožňuje nahliadnuť do generačnej evolúcie až po súčasnosť. Túto nestárnúcu klasiku vo vojenskom prevedení, spolu s ďalšou generáciou si môžete prísť obzrieť do nášho showroomu značky Land Rover.

 

OFFROADOVÉ KLASIKY V NAŠOM SHOWROOME

defender klasik

 

 

 


 

ŠPORTOVÉ KLASIKY

JAGUAR XK (X150)

Druhá generácia modelu XK s označením X150 bol prvýkrát predstavený verejnosti v roku 2005 na autosalóne IAA vo Frankfurte nad Mohanom, kde bol vystavovaný iba v prevedení coupé. Kabriolet, tradične nazývaný Convertible, mal premiéru až o rok neskôr na autosalóne v Detroite, hoci obe vozidlá boli vyvíjané spoločne. V tom istom roku sa nové XK dostalo do výroby. . Vozidlo v oboch karosárskych variantách poskytuje priestor pre dvoch cestujúcich vpredu a dvom pasažierom na zadných menších pohotovostných sedačkách.

BMW 850Ci

Na vtedajších cestných testerov patrične zapôsobilo. Ako napísal Wolfgang König vo vydaní 3/93 nemeckého automobilového magazínu auto motor und sport , 850CSi bol „jednoznačne vo vlastnej lige“ a „vstupuje medzi skutočne športové autá svetovej triedy“. Pri porovnaní BMW s ďalšími dvoma známymi 12-valcovými kupé bol jeho verdikt jednoznačný: „Naším horúcim tipom z tohto 12-valcového tria je BMW 850CSi“.


 

JAGUAR XK
 CABRIOLET

​​​

 

BMW
850Ci

​​​​​

 

Mercedes-Benz 
AMG GT 4, V8 Biturbo, GTS 510 PS

 

BMW M6 F13
COUPÉ

BMW M6 E63
COUPÉ

 

Porsche 
911 Coupé
Carrera

 

​​Mercedes-Benz
SL, 350,
Cabrio

 

​​​​​BMW 
M6
Individual

 

 



KLASICKÉ VOZIDLÁ AUDI

audi klasice

 

KLASICKÉ VOZIDLÁ FIAT

fiat klasicke

 

KLASICKÉ VOZIDLÁ RENAULT

renault klasicke

 

KLASICKÉ VOZIDLÁ ŠKODA

škoda klasicke

 

KLASICKÉ VOZIDLÁ TATRA

tatra

 


 

GENERAČNÁ EVOLÚCIA DEFENDRA

Fotogaléria